Etiketter

mandag 25. oktober 2010

Giveaway hos Smarie og klar for julekuler :)

Fin giveaway hos Smarie for å feire ett år som blogger :)

Nydelige fargar, spesielt klør det litt i mine fingrar då eg har strikka blått og brunt og grønt til min eigen. Er godt det finst tanteborn å strikke til også! ;)





Ellers har eg vore hos "langaren" igjen i dag. Som A-I så fint kallar garnbutikkar ;)
Der forberedte dei seg til Arne og Carlos-invasjon og skal bestille kilovis med ullfloss og P2garn. Så eg må straks tilbake for å kjøpe floss. Eg har starta med to nøster kvitt og eit raudt.

I kveld skal eg gå gjennom garnlageret mitt, og grave fram alle ufoar og alle prosjektlause garnmasker og få litt orden. Det kan jo bli spanande!

1 kommentar:

  1. Forlanger å få se bilder her av ufoer og garnhauger altså! ;-)

    Og inspirert av deg så blir det nok en tur til hovedlangeren min i løpet av uka, selv om jeg venter på en ladning fra min nyfunnede langer i Danmark...

    SvarSlett