Etiketter

fredag 4. februar 2011

Vott! Jippi!

Eg har ein liten gut som syns det er fryktelig stas å gå i barnehagen. Barnehagen, jippi! ropar han når me kjem ut av bilen og han ser porten. Men han syns (heldigvis) det er like stor stas å bli henta igjen.
Og eg ser jo at dei fleste som blir henta i barnehagen er ganske slitne og kanskje litt lite samarbeisvillege når ein skal kle på. Men ikkje på mitt fang. VOTT! JIPPI! ropar han og slenger på ein tjohooo! etterpå før han held fram hånda. Sånne gutar er det kjekt å strikke vottar til!

Her er siste modell i litt sprelske fargar no når me drøymer om vår. Desse er store nok til å vare neste sesong også, det er kjekt :)




Dei er strikka i Malabrigo farge Lettuce og Wollmeisse We are different Gonzales.

3 kommentarer:

  1. herlige farger!:) og for en herlig gutt det høres ut som du har!:)

    fortsatt god helg!

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar inne hos meg! Og du er jammen heldig som har en så samarbeidsvillig liten gutt! :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for besøk i bloggen min.
    Flotte votter til en fin og snill hutt.
    Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett