Etiketter

lørdag 23. oktober 2010

Lørdagslykke

Ahhhhhhh!
Herr Tuss er sendt ut på bursdagsfeiring, Tusseluso sover søtt i senga si og mor har satt seg godt til rette i sofaen med spøtet og nyinnkjøpt strikkebok som kom i posten i dag! Hurra!

Dagen starta like fint med ein gut som fant noko spanande å leka med aleine medan ho mor fekk nyte ein vakker kopp kaffe saman med erme-strikking. Ein flott laurdag med andre ord! :D

Boka som kom i posten var denne som eg sporenstreks måtte kjøpe etter å ha snubla over denne tråden hos Strikk og tøys.
Gjett om eg er klar for å starte juleproduksjonen! Desse kulene var kjempetøffe, og eg håper eg får dei fine nok til å gi bort til jul. Det kjekke er jo at ein kan strikke seg nokon kvar førjulstid og boka kan hentas fram år etter år! Eg pønskelerar også fælt på om ikkje eg kanskje skal bruke mønstra til å strikke andre ting. Kva med å strikke ei bord i glattstrikk i tynt garn til å sy saman med td eskimostrikk og lage juleputer? Eller kva med å lage julevottar til søte små med desse mønstra?
Er det fleire som har planar med denne boka?
Og er det fleire som berre klør i fingrane etter å få tak i mønsteret til space invaders-borda på genseren på framsida? Hadde vore PERFEKT som bord på ei hue til herr Tuss :D

6 kommentarer:

  1. Så flott bloggen din ble... Kul bakgrunn!
    Mye kult i den boka.

    Ha en fin kveld
    klem

    SvarSlett
  2. Litt sånn småmisunnelig på den boka kjenner jeg!

    Men du, se her!

    http://www.ravelry.com/patterns/library/cheese-attack

    SvarSlett
  3. IIIII! stas!! hmm.... pønske pønske

    SvarSlett
  4. Så gøy! Gratulerer med en snodig og deilig bok som gir masse inspirasjon :-) Gleder meg til å se hva du lager!

    SvarSlett
  5. Så flott blogg du har og mange flotte arbeider.
    Ha en fin ettermiddag og takk for besøk i bloggen min.

    SvarSlett
  6. Hei!
    Arne og Carlos har gitt ut et luehefte hvor space invaders-mønsteret er på ei lue! Er også mye annet fint der!

    Forøvrig kjempefin og inspirerende blogg!

    SvarSlett