Etiketter

fredag 22. oktober 2010

Ny sjel i blogglandia!

Då var tia komen der eg ikkje lenger ville nøye meg med å berre lese alle dåke andre sine fantastiske bloggar men også hadde lyst å invitere dåke inn i mitt kreative hjørne! 

Meir om meir glad i å drøyme om nye håndarbeidsprosjekt, nydelige garnnøster som berre ventar på at eg skal putte dei i handlekorga mi, og trylle dei om til lekre eller søte små plagg. Det første eg må gjere er å innrømme at eg har dei fleste strikkebloggerlastene.. eg har uante mengder ufoar, masse nydeleg garn utan konkrete planar til og ein hang til å alltid tenkje på neste prosjekt når eg såvidt har kome hakket lengre enn å legge opp. 


Eg håpar du finn noko spanande i min blogg etterkvart! Og entusiasmen skal det ikkje stå på heller for å oppdatere bloggen, for eg er midt i ei mastergradsavhandling, så lysta til å gjere andre ting er stor ;)

Håpar alle får ei flott helg med mykje godtid med "spøtet" i sofakroken

2 kommentarer: