Etiketter

tirsdag 9. november 2010

Heimekontor


Det som er koseleg med siste hausten som student er at eg framleis kan ha heimekontor når mini skapar lurveleven halve natta og ein ikkje har mykje anna valg enn å sove litt frampå for å hente seg inn at. I dag var natta slutt 03.40 syntes Tussaluso mi. Mamma er ikkje heilt enig, men han har slike periodar innimellom og det er berre å prisa seg lukkeleg at ein er to til å dele nattevåken.

Min start på dagen i dag var slik

Snø og mandarin høyrer saman i mi bok!


Koppen er frå Rice, dei er mine nye favorittkoppar! På pinnane nett no er ei bursdagsgåve til ho mor. Ein julehandduk til det nye kjøkenet som dei held på å bygge no i desse dagar! Eg tenker og å lage ein adventsklut og kanskje ein slik raud klut også. Oppskrifta fann eg i ABC for strikkeentusiastar av Maria Parry-Jones. Herr Tuss syntes kanskje eg overdreiv litt når eg leste i den medan eg pussa tenna her om dagen, men me veit jo alle betre. Døgnet har rett og slett ikkje nok timar med plass til håndarbeid, og i alle fall ikkje før jul!



Så var det tid for oppgåveskriving. Men først: når ein ligg våken halve nettene så tenker ein mange glupe tankar. I natt var det særskildt ein tanke som saug seg fast og ikkje ville sleppe taket. Og det var dette garnet og denne korga frå nyhetsbrevet til Pickles.no. Så det var ingen veg utanom å starte dagen med å sende inn ein bestilling i nettbutikken Det var ikkje det! 


Den gule er handla inn, den turkise står høgt på ønskelista!



Og sidan ein hadde heimekontor kunne ein multitaske litt sidan pc-arbeid er perfekt å kombinere med ein manikyr og ein stor kopp te. Indiska har litt for mange nydelege koppar, men te smakar jo mykje betre i ein enorm rosa kopp med gullkant, ikkje sant? 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar