Etiketter

lørdag 1. januar 2011

Dei siste julegåvene

Her er nokre bileter av dei siste julegåvene som ikkje vart vist fram før jul. Alle heimalaga gåver falt i smak hos mottakarane i år så vidt eg kan vurdere, og eg har allereie byrja planlegginga av neste års julegåver. Det vert nok endra til den tid, men eg er ein uhelbredelig planleggar og draumar, så eg kosar meg stort med å tenkje på slikt i romjula. Ellers er eg nokså frisk ;)


Her er vesten mamma fekk. Det er Ville Vesten frå min store favoritt Pickles.no.
Mørkegrønt garn er på veg i posten i desse dagar for å bli til ein slik til meg! Denne var kjempeflott på. Veldig fornøyd med valget av gave.

Dette er ei søster sin gåve. Den som eg eigentleg planla å sy fjuskepels i. Men ein runde virus på heile familien etterfulgt av spysjuka på heile familien medførte at ting ikkje gjekk som planlagt i juleinnspurten i år. Ein er ikkje akkurat herre over eigen tid lenger når ein får familie gitt! Denne falt også i smak, og eg syns den passa godt til ho som fekk den. Den er frå Garnstudio.

 Til sist vottane til pappa som er frå Garnstudio. Strikka  i Drops Alpacca i romjula av same grunn som manglande fjuskepels. Vottane skal tovast og halde pappa sine hender varme på skiturar, men dei skal han få tove sjølv slik at han kan ta dei på når dei er våte og forme dei til si hand.


No sit eg og strikkar lommetøfler av restane av garnet til den ville vesten. Det er det perfekt til. Eg har virkeleg falt for det garnet som er Pickles Extra Fine Merino.
Min vest skal få denne fargen her







1 kommentar:

  1. Hei!
    Så UTROLIG flott gave din mor fikk!! Fikk jammen meg lyst å strikke vesten selv :)
    Kjekk blogg du har! Jeg har lagt meg som følger :)

    SvarSlett