Etiketter

onsdag 9. februar 2011

Kjøleskapsmagnetar

I dag kom kjøleskapsmagnetane eg hadde kjøpt på Etsy.com når eg var lei av stygge kjøleskapsmagnetar og datamaskina var nærmare enn neste bytur. Fine?







Medan eg åt middag i dag satt eg og såg på dei øydelagte kjøleskapsmagnetane eg hadde plukka ned frå kjøleskapet for å rydde plass til dei nye, og så kom eg på ein idè... og før eg måtte springe for å nå trening hadde eg laga ein prototype på heimesnekra kjøleskapsmagnetar. Litt røffe og sjarmerande synes eg! (Det same kan vel seiast om fotograferinga i det her tilfellet, kremt)







Til slutt må eg berre ta med den nydelege vårfargen eg har kosa meg med på negla dei siste dagane. Når det bikkar over i februar er eg ikkje så glad i hverken stearinlys eller mørke dramatiske fargar lengre, då er det knæsje fargar og lys som er målet! 



2 kommentarer:

  1. stilige magneter... både de kjøpte og lagde..
    Ha en fin dag
    klem

    SvarSlett
  2. Jeg har også laget magneter i det siste. Det er både gøyt og enkelt!

    Likte neglelakken din veldig godt!! Neglelakk kan faktisk gjøre en liten forskjell, på en grå dag ;)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett