Etiketter

mandag 8. november 2010

Vinterfavorittar

Når det blir kald vinter er det berre å finne fram både nye og gamle favorittar til å holde seg varm. 


Dette sjalet frå årets dropskolleksjon er årets nye favoritt. Fargane er heilt utruleg flotte, ikkje minst når det er snø og klart, kvitt lys som no!


Ein gammal favoritt er dette grøne- og gulspraglete sjalet strikka av eit garn eg fann på ein garnbutikk i Praha! Me måtte leite litt for å finne det, ikkje noko ein fann i dei vanlige turistgatene nei. Men Fru Tuss var gått tom for garn og kunne ikkje fly heim utan noko å strikke på, kunne ho vel? 




Det er i ull og strikka på pinne nr ti, så det er utruleg luftig og deillig å ha på seg. Det varmar godt! Og eg finn det fram år etter år.


I fjor var eg glad eg kunne lage meg noko til å stenge ute kulda sjøl, då det var 22 minusgrader i tre veker i strekk. (Brrr, det er ikkje noko for ein landflyktig vestlenning som meg. Eg er vant til kanskje nokre småperiodar med minus 3 eg..) Då var det berre ein ting å gjere, og det var å lage seg ei hue i Polaris



Eg har ikkje heilt hatt tia til å lage meg noko meir til meg sjølve i år enn dette sjalet. Og no spørst det om eg kan ta meg tia før etter jul? Kanskje eit par pulsvantar med fjuskepelskant? Eg trur nemleg eg skal prøve meg på å lage noko slikt til julegåve med resten av fjuskepelsen etter prosjektet eg skreiv om i går . Juleproduksjonen må gå for fullt no framover. Eg må berre innom garnlangaren og få tak i rundpinne nr 9, så blir det vest av dette nydelege garnet. Gledar meg! 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar