Etiketter

lørdag 25. desember 2010

Romjulskos!

Romjulskosen er i gong folkens! Hurra! No er det strikkeprosjekt til meg sjølv foran peisen som brenn lystig døgnet rundt. Og jaggu meg sneik det seg inn ei stripe sol til meg i dag også, mens poden (og mannen) sov så eg hadde både tida, lyset OG strikkeprosjekt klare ved mi side til å bli fotografert! Blir det betre?

Jaggu vart det ikkje mykje tid til blogging i juleinnspurten. Den vart vel hektisk i år av ymse grunnar. Og når ein så tek ein innspurt med noro-virus i kroppen så er ein sjeleglad det har blitt første juledag, alle gåvene er fordelte og ein kan starte på noko nytt til seg sjølve. På pinnane no er difor den femte vaffellua, og denne skal bli mi :) Denne gongen strikkar eg i originalgarnet, abuelita tjukk merino. Dette er første prosjekt med dette garnet, men det blir ikkje det siste  nei! Makan til nydeleg, deilig luksus skal ein leite lenge etter. Og det er nok av fargar å glede seg til. Denne hua skal bli råsa! Eg har også med ein liten tråd Pickles silk mohair.




Det var plutselig så fryktelig fint fotolys, det er det lenge si sist eg har vore i nærleiken av eit kamera midt på dagen utan å fyke rundt som ei travel lita bie. 




Det ser ikkje mykje ut som om det skal bli ei hue i starten av arbeidet dette her! I dag kom eg på at eg kan jo spørre dåke framifrå håndarbeidsbloggarane om noko eg alltid har fundert på. Har de nokre tips og triks å kome med når det gjeld å legge opp til eit strikkeprosjekt og å ha lang nok tråd til å få lagt opp alle maskene ein skal, men ikkje så lang at ein sit igjen med ein halvmeter når ein er ferdig?

Må også ta med eit bilete av julemanikyren, bling bling på neglene til sølvjulekjolen i år! 




Då vil eg ønskje alle samen ei fortsatt koseleg jul!

2 kommentarer:

  1. Hei! Kom over bloggen din via SiljeVanilje sin blogg :) Ser du spør etter tips om å legge opp masker. Lærte en ting av mamma (hva skulle man gjort uten disse mødrene!); Hold den ene hånden strak ut med alle fingrene, så tar du garnet mellom tommel og lillefinger, og teller ti masker for hver "omgang" du tar tråden frem og tilbake. Hm, dette var vanskelig å forklare.. men kanskje du skjønte det likevel. Lykke til! Mye fint på bloggen din :) Hilsen fra Elisabeth.

    SvarSlett
  2. takk for tips, det må eg teste ut. Dei er nyttige desse mødrene du :) Trur eg skjønte forklaringa også. Må kanskje telje åtte eg som har veldig små hender, men ;)

    SvarSlett